Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je relevantna za vas. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki..
JogaLine v medijih
JogaLine v medijih
TV oglasi, revije ...
Revija Sokol, članek: 4 koraki za pozorno meditacijo
Vse več ljudi se zaveda pomena meditacije. Meditacija ima veliko pozitivnih učinkov. Spodbuja čuječnost, umirjenost, spokojnost in izboljšuje zbranost. Toda vstop v meditacijo, da bi to bila običajna rutina, za mnoge ni tako enostaven. Morda ste že poskušali meditirati enkrat, dvakrat, ali pa že dolgo načrtujete meditacijo. Ste se kdaj vprašali: “Kako začnem ali kako pravilno meditiram?” Izveste v prispevku, ki smo ga objavili v reviji SOKOL.
Kako do notranjega ravnovesja s preprostimi in enostavnimi koraki
JogaLine v medijih - kazalo
Joco lonček v reviji Liza
Naš ljubi Joco lonček so omenili v reviji Liza. Zakaj? Zato ker je zgodba tega malega Joco lončka tako velika. Privoščite sebi in okolju najbolje.
Kupite si revijo in Joco lonček :) Hvala Liza!
prAna v Sensi
Konec junija 2018 so na Sensa.si portalu objavili super članek o prAni. O prAninem trajnostnem razvoju. O organskem bombažu, konoplji, kako skrbijo za okolje in za ljudi vpletene v proces proizvodnje artiklov. Takoj za spletno različico, je bil kratek, a temeljit članek še v tiskani izdaji Sensa. V bistvu nič neobičajnega in nič nenavadnega, vse povsem življenjsko in prav vsi bi se morali obnašati tako odgovorno. A praksa, težnja po hitrem in velikem zaslužku, je povsem drugačna.
Naj nam bo prAna zgled!
Hvala Sensa in Ana Vehovar za super članek.
Jogaline v reviji Lady
Pred dobrim letom in pol smo se spoznali z Natašo in Dinom Bešter iz Agencije Dino, TV produkcija. V tem kratkem času smo sodelovali že kar nekajkrat in vedno ko se srečamo, tudi tako bolj privat, je občutek kot bi se poznali že od nekdaj.
Nataša in Dino sta zelo aktiven par na mnogih področjih. Mogoče ju najbolje poznamo po "pasji" oddaji Štiri Tačke, katero vodi Nataša od samega začetka leta 1995. Vse ostale oddaje je kar težko našteti, ker jih je bilo toliko (npr. ZA Zdravje, Pika na i...). Ob njima je tudi njuna čudovita hčerka Ana Bešter Bertoncelj. Tako vsi trije skupaj ustvarjajo "zdravo" vsebino na naših televizijah.
V zadnjem času se kar precej pojavljajo tudi v tiskanih medijih. Ravno ta hip (prvi novemberski teden 2017) je v kioskih revija Lady, kjer je nar nekaj besed o njuni oddaju 4 tačke.
O njih treh oz. če štejemo še kosmatinca, malo bernko Hano in jorkširko Zoyo, ter njuna vnuka in verjetno še koga, ki si delijo skupne poti, bi lahko napisali kar knjigo, ne le nekaj besed tu na blogu. Zato jih spremljajte, najbolje kar na Natašinem Facebook profilu ter se zgledujte po njihovem zdravem načinu življenja.
Ta članek zato ali bolje v zahvalo, ker sta Nataša in Dino takooo dobra promotorja blagovnih znamk katere zastopamo. (Npr. v reviji Lady ju lahko vidimo v pravi klasiki, legendarnih Lafuma 3in1 Gore-Tex jaknah.
Jogaline oglas v oddaji Klepet ob Kavi
V maju 2016 se je na TV3 Medias tekom oddaje Klepet ob kavi z Jasmino Kandorfer vrtel ta luštni oglas za našo trgovinico:
Hvala Jasmina. Oddajo Klepet ob kavi pa kar pričnite spremljati - zanimive teme in veliko novih stvari boste izvedeli, katere vam bodo polepšale življenje.