Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je relevantna za vas. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki..
Pogosta vprašanja - FAQ
Koda za popust
- Imam kodo za popust – kako jo lahko uporabim?
- Ali je mogoče hkrati uporabiti več kod za popust?
- Prejel sem kodo za brezplačno pošiljko in kodo za popust. Ali lahko uporabim obe kodi?
- Se akcije seštevajo?
Vračilo
- Kaj lahko storim, če z izdelkom nisem zadovoljen?
- Kaj lahko storim, če prejmem poškodovan izdelek?
- Kam se lahko obrnem v primeru reklamacije, vračila izdelka ali zamenjave?
Splošno
- Katere blagovne znamke lahko najdem na jogaline.si?
- Kje se nahaja trgovina JogaLine?
- Ali lahko naročilo izvedem tudi po telefonu?
- Prvič naročam pri vas. Kako izvedem naročilo in nakup?
Dostava
- Ali lahko nakup plačam ob dostavi?
- Kdo mi dostavi paket?
- Koliko je poštnina?
- Koliko stane dostava na dom? Ali je mogoče paket osebno prevzeti?
- Dostava v primeru neuspelega poskusa dostave
Plačilo
Niste našli odgovora, ki ste ga iskali? Potrebujete pomoč pri izbiri izdelka? Pogovorite se z našim strokovnjakom. Pišite nam na [email protected] ali nas pokličite na +386 (0)40 728 330 in z veseljem bomo odgovorili na vaša vprašanja!
1. Koda za popust
Imam kodo za popust – kako jo lahko uporabim?
Kodo za popust vnesete v košarico ali med izvedbo naročila v okencu "Koda za popust". Prikazalo se vam bo okno, kjer lahko vnesete kodo za popust in kliknete »Uporabi«. Vaša nakupovalna košarica, bo samodejno posodobljena s kodo za popust.
Ali je mogoče hkrati uporabiti več kod za popust?
Hkrati se lahko uporablja samo ena koda za popust. Popusti se seštevajo, razen če ni drugače določeno v pogojih akcije. Akcija ne velja za darilne bone.
Prejel sem kodo za brezplačno pošiljko in imam kodo za popust. Ali lahko uporabim obe kodi?
Pri enem naročilu lahko uporabite samo eno kodo za popust.
Se akcije seštevajo?
Da, akcije se seštevajo v primeru kod za popust. Akcije ne veljajo za darilne bone.
2. Vračilo
Kaj naj storim, če prejmem poškodovan izdelek?
Potrošnik mora blago, s katerim iz kakršnega koli razloga ni zadovoljen, prodajalcu vrniti v tridesetih dneh po tem, ko je poslano obvestilo o odpovedi. Opozarjamo, da mora biti blago vrnjeno nepoškodovano. Potrošnik ne sme uporabljati prejetega blaga do preklica pogodbe.
Kaj naj storim, če prejmem poškodovan izdelek?
Potrošnik lahko zaradi napak na kupljenem blagu uveljavlja garancijo ali pravice iz naslova stvarne napake v skladu z določbami Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot). Vse obrazce za pritožbo, vračilo in vsebinske napake najdete na strani za vračilo blaga.
Kam se lahko obrnem v primeru reklamacije, vračila izdelka ali zamenjave?
V primeru reklamacije, vračila izdelka ali zamenjave nas kontaktirajte na [email protected] ali na telefon +386 (0) 40 728330.
3. Splošno
Katere blagovne znamke lahko najdem na jogaline.si?
Pri nas najdete blagovne znamke:
iz sveta joge: prAna, Manduka, ReYoga, Liforme, Lotuscrafts, Shambala Barcelona, Yoga Design Lab ...
iz 'outdoor' področja: Lafuma, prAna, Petzl, Icebreaker, Mizu life, Black Diamond, ClimbON, Edelrid ...
znamke z vseh področij uporabe: Ulla, Luci, Alles Moi, Joco ...
Kje se nahaja trgovina JogaLine?
Trgovina JogaLine se nahaja v Kranju:
Britof 27
4000 Kranj, Slovenija - EU
Telefon: +386 40 728 330
pon - pet. 8:00 - 15:00
E-pošta [email protected]
Ali lahko naročilo izvedem po telefonu?
Kupec lahko izdelek naroči tudi po telefonu na +386 40 728 330 ali preko Facebook Messengerja. Po naročilu se na njegov elektronski naslov pošlje UPN obrazec, ki ga kupec plača na pošti ali banki. Po plačilu naročila, pošljemo stranki izdelek in račun. Kupec se s plačilom po predračunu strinja s splošnimi pogoji poslovanja.
Prvič kupujem pri vas. Kako izvedem nakup pri vas?
Nakup izgleda takole:
- Poiščite želeni izdelek in ga dodajte v košarico. Odpre se okno, ki ponuja dve možnosti – nakupovati dalje ali zaključiti nakup.
- Odpre se okno, ki ponuja dve možnosti – nakupovati dalje ali zaključiti nakup. Izberite tisto, kar vam najbolj ustreza. Ko izberete vse, kar potrebujete, skrbno preglejte košarico in kliknite na gumb "Na blagajno".
- Vnesete svoje podatke, izberite želeni način pošiljanja in način plačila.
- Nazadnje natančno preberite podrobnosti svojega naročila in potrdite svojo izbiro z "Oddajte naročilo"V 1-2 delovnih dneh bo vaš paket dostavljen na naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu.
4. Dostava
Ali lahko naročilo plačam ob dostavi?
Naročilo lahko plačate tudi, ko prevzamete storitev dostave GLS ali DPD. Kurir pri plačilu nakupa in odkupnine ne zaračuna nobene provizije ali dodatnih stroškov!
Kdo mi dostavi paket?
Paket vam dostavi pogodbeni partner GLS (General Logistics Systems, Logistics Services, Ltd.), DPD ali Pošta Slovenije.
Koliko znaša poštnina?
Stroški poštnine so odvisni od količine naročenih izdelkov. Za naročila nad 40 € je za območje Slovenije poštnina brezplačna.
Koliko stane dostava na dom? Ali je mogoče paket prevzeti osebno?
Ponujamo 3 načine dostave ali prenosa izdelkov:
- osebni prevzem v Kranju,
- prevzem v Parcel shopu (pri naročilu vpišite želeno prevzemno mesto pod opombe),
- dostava na vaš naslov.
Če je vrednost paketa nižja od 40 €, dostava preko dostavne službe znaša 4 €. Sicer je brezplačna. Paket lahko tudi osebno prevzamete v naši trgovini.
Dostava v primeru neuspelega poskusa dostave
Ob prvem neuspelem poskusu dostave, vam bo kurir pustil obvestilom o dostavi pošiljke. Številka paketa in kontaktna številka dostavne službe sta navedeni na obvestilu.
Če se želite dogovoriti z dostavno službo, o prevzemu pošiljke, jih lahko pokličete ali jim pošljete e-pošto ter se dogovorite za čas dostave paketa. Lahko pa se dogovorite za dostavo vaše pošiljke v sistemu Parcel Shop, kjer jo lahko prevzamete sami, tako da vnesete številko paketa in identifikacijsko številko osebnega dokumenta.
5. Plačila
Ali je plačilo s kreditno kartico varno?
Spletno mesto jogaline.si uporablja varnostni sistem SSL (Secure Socket Layer) za prenos podatkov. Uporabnik je odgovoren za varovanje osebnih podatkov tako, da zagotavlja varnost uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Zbiranje osebnih podatkov se beleži na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).
Katere načine plačila ponujate
Izbirate lahko med štirimi načini plačila:
- PayPal
- Plačilo ob dostavi
- Plačilne kartice
- Bančno nakazilo
Niste našli odgovora, ki ste ga iskali? Potrebujete pomoč pri izbiri izdelka? Pogovorite se z našim strokovnjakom. Pišite nam na [email protected] ali nas pokličite na +386 (0)40 728 330 in z veseljem bomo odgovorili na vaša vprašanja!